«Загублені руїни Арнаку» доповнення «Лідери експедицій». Як зробити прекрасне ще кращим.

23:36 11.08.2022
«Загублені руїни Арнаку» доповнення «Лідери експедицій». Як зробити прекрасне ще кращим.

У доповненні "Лідери експедицій" гравці повертаються на загадковий острів Арнак, повний спогадів, секретів та таємниць, які нікому не дано розгадати. 
До берегів Арнаку пристають човни із новими експедиціями, на чолі яких — нові лідери. На цей раз кожен лідер — спеціаліст найвищого классу в своєму ремеслі.

Різні способи дослідження острову та різні засоби. Одна лише ціль — стати ще, хоч на крок, ближчими до розгадки таємниць, що приховує величний у своїй мовчазності, острів. Тож давайте знайомитись із новими лідерами.
Капітан

«Кажуть, ніби я знаю, як змусити свою команду працювати на повну силу, але в цьому немає ніякої таємниці. Щойно ви здобудете славу людини, яка справедливо ставиться до всіх, як усі найкращі фахівці захочуть працювати на вас.»

Талановитий командир, який зміг найняти команду аж із трьох археологів. Така команда надійних спеціалістів зовсім недарма дає надію на перемогу. Але будьте впевнені, у кожної успішної людини є приховані страхи, які можуть відкритися будь-якої миті та тут же перетворити майже гарантовану перемогу в гірку поразку. Капітан — не виключення.

Мисливиця

«До мене, до мене, сюди до мене, любий Далекокриле! Що ж ти приніс мені цього разу?»

Команда Мисливиці також складається із трьох членів, але один з них — вірний орел, що завжди кружляє над островом. Птах щоразу відлітає все далі і далі від табору експедиції, але із першим же покликом, готовий повернутися до своєї господарки із корисними матеріалами. Крім того Мисливиця — віртуоз спілкування із тваринами, що дозволяє їй отримувати найбільшу користь з переможених Охоронців.

Баронеса

«Я тут не у відпустці. Мене цікавлять таємниці Арнаку. І я отримаю те, за чим сюди приїхала.»

Леді поважного віку, яку вважають виключно меркантильною, хоча вона сама ніколи цього й не заперечувала. Баронесу цікавить не історія або магія стародавніх артефактів, а їх ціна і на цьому вона точно знається. Подейкують, навіть, що на Великій землі в неї є декілька своїх крамниць, в яких можна знайти майже все. Кожного раунду Баронеса отримує фінансування для продовження досліджень, а також, певно, має деякі знайомства із контрабандистами, що дозволяє їй отримувати спорядження раніше за інших. 

Професор

«Цей викарбуваний на посоху гліф можна витлумачити як «перехід між». Ми також бачили його на шапці, що мало б змусити нас засумніватися в такій інтерпретації, але якщо...»

Досвідчений науковець, який більшу частину свого життя присвятив вивченню легенд та пошуку місцезнаходження Арнака. Знає всю міфологію острова, а також був учасником експедиції першовідкривачів, що дозволило йому цього разу прибути у новий похід із валізою, повною артефактів. Ресурси та артефакти із валізи доступні лише Професору. А крім того в його арсеналі є серйозні знання в області мово-, міфо- та релігієзнавства. Проте, навіть для нього містичні секрети загубленої цивілізації, скоріше за все залишаться неприступними.

Дослідниця

«Одна? Я не вважаю, що досліджую Арнак одна. Я просто... попереду. Дуже, дуже далеко попереду»

Мандрівниця-одиначка, яка відмовилась від лідерства в групі на користь особистій пристрасті до нового. Мандрує по острову виключно самотужки, проходячи по всіх місцевих пейзажах та вишукуючи найцікавіші. За день може відвідати до чотирьох локацій, дослідивши кожну із них. 

Набратися сил між переходами допомогають перекуси, дбайливо укладені у рюкзаку: фляга води, улюблена шоколадка та жменя чорниць. Крім того, Дослідниця — досвідчений турист, тому читання карт та довгі переходи при поверненні у табір для неї — не проблема. А досвід походів, при зустрічі із Охоронцем, дозволяє прикормити його своїм перекусом і залишити локацію, не отримавши страху.

Містик

«Так, звісно, мої методи зовсім не наукові. Культура Арнаку була культурою релігії, магії та містицизму. Прагнучи осягнути таємниці зниклого народу, хіба не варто це робити, послуговуючись їхніми ж методами?»

Найзагадковіший та найдивніший із Лідерів. Ніхто не знає хто він, звідки, скільки йому років та що він шукає. Подейкують лише що знається на магії, вміє спілкуватися із духами Арнаку, а також ночами залишає табір та йде в джунглі, де проводить моторошні містичні ритуали, спілкуючись із невідомими силами. Кажуть, що він знайшов розгадку якогось секрета місцевих духів, та дізнався як їх задобрити щоь перетворити на союзників. Сила духів Арнаку дозволяє Містику знаходити особливі артефакти раніше за інших, отримувати ресурси нізвідки та й навіть перемагати Охоронців, виконавши лише один ритуал. 

Схоже на те, що Містик — єдиний, перед ким відкрилися потаємні секрети, приховані істини та на чию сторону стали духи та сам Острів.

Крім нових Лідерів, доповнення принесло нові локації, артефакти, спорядження, Охоронців, а також, два оновлених треки досліджень, які помітно відрізняються від базових.

Загалом доповнення "Лідери експедицій", вносить в гру те, чого їй, дійсно не вистачало - асиметрію. Хоча її нестаток в базовій грі, можна зрозуміти лише програвши із доповненням.

На мою думку, комплект із "Загублених руїн Арнаку" та доповнення "Лідери експедицій" - це найкращий вибір для любителів простих, але в той же час не дурних сімейних ігор. Крім того, така зв'язка сподобається тим, хто давно шукав в настільному світі гру, просякнуту дослідницьким духом та пригодницькою атмосферою.

Доповнення: 10 сов-охоронців із 10. 
Комплект "База + Доповнення": 12 бойових дрючків із 10. 

Манул рекомендує та радить спробувати

А більше подібних статей ви знайдете тут: https://t.me/boardWorldUkrainian

Тримаємо вас в курсі найцікавіших та найактуальніших подій світу настільних ігор в Україні.
Розповідаємо про настільні ігри просто, весело та цікаво.