Brass: Lancashire (2007)

Базова гра
Ранг: 20
Світова оцінка: 8.2
Кількість гравців: 2 - 4
Вік гравців: 14
Тривалість гри: 120
Складність: 3.9

Опис

Brass: Ланкашир - вперше опублікована як Brass - це економічна стратегічна гра, яка розповідає історію конкуруючих бавовняних підприємців у Ланкаширі під час промислової революції. Ви повинні розвивати, будувати і налагоджувати свої галузі та мережу, щоб отримати вигоду з попиту на залізо, вугілля і бавовну. Гра складається з двох частин: фази каналів і фази залізниць. Щоб перемогти в грі, наберіть найбільшу кількість переможних очок, які підраховуються в кінці кожної половини. Очки заробляються за допомогою каналів, залізниць і встановлених (перевернутих) тайлів галузей промисловості. Кожного раунду гравці ходять по черзі відповідно до доріжки порядку ходу, отримуючи по дві дії, щоб виконати будь-яку з наступних дій:

    Побудувати тайл промисловості
    Побудувати залізницю або канал
    Розвивати галузь
    Продавати бавовну
    Взяти кредит

Наприкінці свого ходу гравець замінює дві зіграні карти на дві інші з колоди. Черговість ходу визначається тим, скільки грошей гравець витратив на попередньому ході, від найменш витраченого першим до найбільшого. Цей механізм черговості ходів відкриває деякі стратегічні можливості для гравців, які ходять пізніше в черзі.

Після того, як всі карти зіграні в перший раз (розмір колоди регулюється відповідно до кількості гравців), фаза каналів закінчується і починається раунд підрахунку очок. Після підрахунку очок з гри вилучаються всі канали і всі галузі найнижчого рівня, після чого роздаються нові карти і починається фаза залізниць. Під час цієї фази гравці можуть займати більш ніж одну локацію в місті, а також можна будувати подвійне з'єднання (хоча це і дорого). Наприкінці залізничної фази відбувається ще один раунд підрахунку очок, після чого коронується переможець.

Карти обмежують, де ви можете будувати свої галузі, але будь-яка карта може бути використана для розвитку, продажу бавовни або будівництва сполучень. Це призводить до стратегічного планування часу/зберігання карт. Ресурси є загальними, тому якщо один гравець будує залізничну лінію (яка потребує вугілля), він повинен використовувати вугілля з найближчого джерела, яким може бути вугільна шахта опонента, що, в свою чергу, наближає цю вугільну шахту до отримання переможних очок.