The Others (2016)

Базова гра
Ранг: 1017
Світова оцінка: 7.31
Кількість гравців: 2 - 5
Вік гравців: 14
Тривалість гри: 90
Складність: 3

Опис

У «The Others» світ стоїть на межі апокаліпсису, оскільки фанатики пекельного клубу викликали 7 смертних гріхів, щоб знищити нашу реальність. Поступово "The Others" проникли в наше життя, розбещуючи суспільство зсередини. Місто Хейвен є ключем до їхнього вторгнення, але воно не пройде без бою завдяки діям паранормальної організації, відомої як F.A.I.T.H. (Федеральний орган із заборони трансплантації жахів). У кожну сесію The Others грає один гравець, який контролює сили одного Гріха, проти інших гравців, які контролюють команду з 7 героїв F.A.I.T.H. Герої співпрацюють, щоб вижити після атак Гріха та виконати поставлені перед ними місії, тоді як Гріх намагається перешкодити героям усіма способами (бажано, знищивши їх).

Герої поділені на різні класи, кожен з яких спеціалізується на різних аспектах гри. Лідери добре допомагають іншим членам команди. Синяки - відмінні бійці рукопашного бою. Снайпери є експертами у використанні зброї для знищення монстрів на відстані. А наладчики мають винахідливість і знання окультизму, необхідні для вирішення надприродних криз, які поширюються містом. Кожен герой також має власну статистику та унікальні здібності, які відрізняють його від усіх інших. Ключем до перемоги F.A.I.T.H може бути знання того, коли залучити правильне підкріплення.

Розбещенність є однією з основних механізмів гри. Це і спосіб для Гріха поглинути героїв, і спосіб для героїв здійснювати дивовижні подвиги, на які вони не були б здатні зазвичай. Знищення розбещенності дає героям потужні бонуси (поки вони продовжують отримувати розбещенність), але коли вони повністю розбещені, їхні найтемніші таємниці можуть повернутися, щоб переслідувати їх і розірвати команду зсередини, або їх тіло може просто піддатися грішному впливу.

З іншого боку, гравець за Гріх має доступ до різних монстрів кожного з Гріхів, включаючи Гидоту, Контролер і жахлива Личина Гріха! Ці монстри можуть намагатися знищити героїв або просто перешкоджати їх просуванню на місіях. Кожен Гріх надає гравцеві в гріхи різну колоду карт гріхів, які можна грати в різний час, щоб здивувати гравців різними ефектами, часто пов’язаними зі стратегією кожного Гріха. Так, тому що кожен Гріх псує гру головною механікою, яка завжди діє. Наприклад, Гордість карає гордих героїв, які виходять на вулицю самостійно, тоді як Лінь карає героїв, які намагаються швидко пересуватися по дошці. Героям потрібно буде навчитися справлятися з різним впливом кожного Гріха, який завжди стоятиме між ними та їх місією.

Гріхам також допомагають Послідовники, причому кожну партію використовує інший тип. Ці скромно зіпсовані слуги темряви можуть битися і стояти на шляху героїв, але вони також мають спеціальну здатність раз на раунд, яка відображає їхні попередні життя. Наприклад, корумповані волоцюги відбирають у героїв обладнання, корумповані черниці псують райони міста, а корумповані лікарі не дають героям зцілюватися.

Є 7 різних історій, які гравці можуть розпочати для кожного сеансу The Others. Кожна з них приносить різні спеціальні правила, різну динаміку та унікальну систему розгалужених місій, які герої повинні виконати, щоб здобути перемогу. Є історії терору, які є більш простими, зосереджені на дії та боротьбі; Історії корупції розбещення навколо розбещення, яка поширюється містом, і самих героїв; і історії Спокути покладаються на порятунок міста та кількох невинних, що залишилися. Кожну історію можна відтворювати на різних налаштуваннях карти, що додатково робить динаміку кожної партії унікальною.

Дошка, яка використовується в The Others, складається з кількох плиток, кожна з яких зображує окремий район міста та різну конфігурацію вулиць. Оскільки місто Хейвен все ще належить людству, і саме Гріхи намагаються захопити його, герої можуть використовувати його, щоб отримати різні переваги, які їм пропонує кожен район. Наприклад, вони можуть піти до лікарні, щоб залікувати рани, до музею, щоб позбутися розбещення, до вежі RavenCorp, щоб отримати нове обладнання, або до поліцейської дільниці, щоб скликати орбітальний удар. Які райони доступні на кожній карті та їх розташування можуть значно змінити динаміку гри.

По ходу гри та залежно від того, наскільки погано герої справляються з поворотами сюжету та розвитком сюжету, Шлях Апокаліпсису буде розвиватися, роблячи Гріхи поступово сильнішими та жахливішими. Карти Апокаліпсису, прив’язані до типу розігруваної історії (Терор, Розбещення чи Спокута), вносять у гру нові повороти та випробування, навіть залучаючи до участі самих членів пекельного клубу!

Герої загинуть. Або в благородній жертві, розтерзані кігтями та щупальцями, або поглинені псуванням, що вирує в їхні душі. Питання в тому, чи вдасться команді F.A.I.T.H. вчасно виконати свою останню місію, чи гріхи запанують над людством.

—опис від видавництва