Опубліковано 07:18 11 вересня 2022
Ігровідгук на епічно-масштабну дуельну гру Війна персня.
Одразу скажу про мінуси, які мене трохи вкурвили-образили, щоби потім не повертатися до того, а чисто поток свідомості лити:
Коротше, видно, що це гра - зі старої школи і відсутні речі, які зараз вже сприймаються стандартом індустрії.
Параметри партії: я грав за вільні народи, час партії - 3,5 години (до кінця не дограли).
З технічними мінусами закінчив, тепер про геймплей:
Гра не має ігромеханічних обмежень по партії - раунди повтрюються, поки не досягнуті 4 умови закінчення (по 2 за кожну зі сторін).
При чому, процес доволі плинний і розмірений. Принаймні, в нашій першій партії, яку ми дограли до середини по відчуттям - не було місця якимось твістам, зненацьким драматичним ситуаціям.
Це я вже починаю порівнювати із Star Wars: Rebellion, де таких речей повно з локальними катарсісами та вау-подіями.
Гра за вільні народи відчувалася дуже напружено: безвихідь, сум та відчай. Тінь невпинно насувається, зводячі на нівець опір військ людей, гномів та ельфів. Братерство - страждає да повзе зі швидкістю равлика, постійно зазнаючи споганення від того, що Тінь шукає кільце і частенько його викриває…
Гра дуже залежить від рандому кубів та карт, впливати на це складно - на це треба зважати. По факту, у мене склалося враження, що при грі за світлу сторону саме послідовність приходу карт подій на руки має не аби який вплив на твої дії і шлях до можливої перемоги.
Звісно, що в SW:R це теж є, але карти лише дають можливості, при чому одночасно і різні - а ти вже обирай яким чином наближувати перемогу Республіки.
Ще момент. Так, як в зоряній дуельці йде годинник і перемога світлих сил неминуча - це підстьогує гравця за темну сторону активно рухатись, приймати рішення. Це додає драйву обидвом сторонам, імхо.
У Війні персня такого годинника немає, гравець за Саурона може не дуже-то й поспішати, просто поступово навалою перти вперед. І тут, вже неминуча його перемога, але з іншої причини (з тої, що його війська нескінченні, а кількість юнітів вільних народів швидко тане).
Хотів би про ще одну штуку проговорити: в SW:R війна та контроль територій не мають такої критичної необхідності (принаймні для гравця за світлу сторону), як у Війні персня. Там за Республіку твоя ціль - каверзи, диверсії, цікаві місії. Війна необовʼязкова, хоча , можна і в неї вдаритись дуже впевнено =) У Війні ж персня - гравцю за добро треба буквально розриватись між діями братства та організацією оборони міст Середземʼя, а інколи і атакувати у влучний момент. І, якщо на це забити - можна програти досить швидко.
То ж зважайте і на це: без «глибокої» гри в ареа-контрол - бути тут успішним не вийде.
От такі змішані бентежні думки у мене після першої спроби.
Чи краща Війна персня ніж Star Wars: Rebellion особисто для мене? Поки що, однозначно та впевненно - ні.
Чи сподобалась? - Так.
Чи хочу я її розкусити і грати ще - так.
При чому, це не відчуття «дати шанс», це свідоме бажання в неї грати довгими зимовими вікендами ще)
Дякую за увагу.
P.S.
Я опустив трохи субʼєктивного із серії:
Бо, певно, ці речі повинні прийти з досвідом.
Ви не авторизовані!
Будь ласка, авторизуйтеся